Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak parkuješ? Ráda bych tě potkala.

Nevím, čím to je, ale pondělní ráno mi připadá vždy nějaké jiné. Pracuji na směny od pondělí do neděle, svátek nesvátek, ale přesto mi to pondělí přijde těžší.

Cestou do práce v autě přemítám, co ten týden přinese a hlavně, kde zaparkuju. Mám svoje oblíbená místa. Je samozřejmostí, že chci zaparkovat co nejblíže práci. Každý ušetřený krok je vidět na mé „vypracované“ postavě. Mezi námi, ideální by pro mě bylo, kdybych chodila do práce pěšky už z domu, ale moje lenost mi to nedovolí. Ano výmluva, ale to je na jiný článek.

Zpátky k parkovacím místům. Pracuji v centru a tam je umění zaparkovat. Není to o tom si přivstat. I když jedu na pět ráno, tak zde místo nemusím najít. Ale je tady jeden takový záliv za zónou zákazu parkování, které se obsazuje jako poslední. Vejdou se do něj dvě auta. Tedy vejdou se zde dvě auta, pokud řidič zaparkuje ohleduplně. Dokáže mě urvat, když někdo s malým prckem si stoupne doprostřed tak, aby se tam nikdo jiný už nevešel. Možná to dělá proto, že se o svého plecháče bojí, ale já si myslím, že to není možné, že to musí být schválně. V duchu si pomyslím, že ten člověk parkuje jako ……… (dosaď si sám).

Dneska ráno přijíždím k práci a zamýšlím se opět nad divokým pondělím a pomalu couvám do zálivu. Pak si úplně sobecky řeknu, že když může někdo parkovat jako …….., tak si tak jednou zaparkuju taky. Krásně se tam se svým bílým šípem rozvalím, zamknu a odcházím. V tu chvíli si uvědomím, že stojím v zálivu zákazu parkování a moje sobectví by mohlo být odměněno vzkazem za stěračem od bdělého strážníka, který tak plní jen své povinnosti. Skočím do auta, zajedu do posledního zálivu a pokorně se přitlačím ke kraji, aby se vedle mě ještě někdo vešel. Celkově mě tato situaci ráno probere. Usměju se a vzpomenu si na větu, která mě poslední dobou napadá často: Chovej se jako člověk, kterého bys rád potkával.

Přeji vám pěkné pondělní ráno a také všem ze srdce přeji, aby vám přivedlo do cesty ty, které rádi potkáváte.

Autor: Lucie Hejnalová | pondělí 3.2.2020 5:38 | karma článku: 18,78 | přečteno: 718x
  • Další články autora

Lucie Hejnalová

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma: 15,09 | Přečteno: 370x | Diskuse| Letní povídka

Lucie Hejnalová

Rohlík od Medúzy aneb souboj Titánů v potravinách

Obecně nesnáším nakupování. Díky rodině se mi daří nákupům potravin vyhýbat a jediné co musím většinou udělat je někoho do obchodu dovést a následně nákup odvést. Tentokrát ale nevylo zbytí a musela jsem vstoupit dovnitř.

24.11.2020 v 19:46 | Karma: 20,46 | Přečteno: 616x | Diskuse| Ostrava

Lucie Hejnalová

MHD proti alzheimerovi!!!

Berte prosím tento článek s nadsázkou. Je to jen úvaha. Není mým úmyslem kohokoli rozčílit. Od dnešního dne dochází v Ostravě k „drobným“ změnám v městské hromadné dopravě.

1.3.2020 v 1:32 | Karma: 17,59 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostrava

Lucie Hejnalová

Co je tohle za dobu?

Jedu si takhle městem tramvají. Na jedné zastávce přistoupí mladé holčiny a začnou štěbetat. Mluví tak tiše, že by to shodilo šišky ze stromu, kdyby tady někde poblíž nějaký byl. Ač se snažím sebevíc, nejde je neslyšet.

22.1.2020 v 16:17 | Karma: 41,63 | Přečteno: 4995x | Diskuse| Společnost

Lucie Hejnalová

Ohňostrojové šílenství (Šťastný a veselý)

Je 1.1. nového roku 2020. Mám oči jako angorský králík, hlavu jako střep. Někteří si tyto následky Silvestrovské noci vybrali dobrovolně. Konzumací alkoholu, bujarými oslavami a bděním do brzkých ranních hodin.

1.1.2020 v 12:36 | Karma: 18,82 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostrava
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 923x
Mám smysl pro humor. Mám ráda diskuze, ne monology bez kompromisů.

Seznam rubrik