Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký článek, pravdivý, mám to také tak. Ale jak to mají dneska ty děti dělat?? Kam si mají chodit hrát???? Hřiště vybudovaná městy bývají zamčená, kdyby se stal úraz nese zodpověnost majitel, školní, která jsou po vyučováních volná taktéž. Tělocvičny - najděte mi volnou tělocvičnu ve velkém městě, všechno je zablokováno a jít si jen tak zahrát nejde, musíte být organizován. Pokud nám ještě zbyla místa , kde jsme ty hřiště nezastavěli garážema , nebo domečkama - viz pozemek u mým rodičů, kde trávil dětství ještě můj syn, tak na těch volných místech najdete stříkačky od fetek co se tam schází, pusťte tam své ditě a riskujte žloutenku nebo huř AIDS.... Kam mají jít, kde si mají venku hrát ????? To je vina společnoti, že sedí u PC, i kdyby nechtěli není kam jít - my chodili každý den, hodili tašku domů a šli, dneska - rodiče jsou v práci a pak honem kroužky, dřív byly babičky na hlídání dneska ?? do 65 mají šroubovat...

0 0
možnosti

R^R^Také jsem za vzpomínky ze svého dětství ráda a myslím, že téměř všichni z naší generace jsou na tom stejně.

1 0
možnosti
Foto

Moje dětství, prožité v minulém století na vesnici, bylo také plné her a dobrodružství, (ale i příkazů a rozkazů jak od rodičů, tak i od učitelů). Být po celý den doma bylo za trest. Za dnešní nudu dětí u počítačových her bych je ale neměnila. Pěkný článek - karma. Díky za něj. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

hezké vzpomínky, mám podobné :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Když si tak vzpomenu na všechny události z dětství a dospívání, tak se divím, že jsem se mohl dožít tak pokročilého věku.

Co všechno jsme na různých stavbách prolezli, co všechno jsme kde zapálili, jaké různé chemické pokusy jsme dělali a co nám kdy kde vybouchlo.

Uff raději ani nevzpomínat;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Odkud a kam jsem spadl, co spadlo na mne, kde všude jsem se nabodl ...

Co se dá zažít s motorkou, cirkulárkou, elektrickým proudem ...

2 0
možnosti

R^, krásný:-). A vrátila jste mě do vzpomínek. Skákání gumy...., hodiny a hodiny....:-). Děkuji za blog.

1 0
možnosti

Trochu staromilské, ale jo. Mám to taky tak. :-)

6 0
možnosti

To je hezký článečekR^

3 0
možnosti

Super blog,vzbudilo to ve mě vzpomínky na dětství,taky mám na zápěstí drobnou jizvičku z dětství....nás z těch ovocných stromu hnali bičem...;-D

5 0
možnosti
Foto

po nás hlídač v třešňovce střílel ze vzduchovky, to byla rychlost jak jsme mizeli;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS