Není číslo, jako číslo (Jak jsme letěli do Turecka díl druhý)

Po dvou hodinách letu jsme si na hodinkách posunuli ručičky o hodinu víc. Letadlo nás vyplivlo přes tunýlek do letištní haly, kde jsme splynuli s davem a nechali se „vést“ k pasové kontrole.

Když nás pozdravil turecký policista „Ahoj“, tak jsme se tetelili jak je to super. Naivně samozřejmě. Kolik jim tam denně projde Čechů, tak se prostě kluci baví.

Že je s časem tady něco jinak jsme zjistili u kolotoče s kufry. Jako by se tady zastavil čas. 5 minut v Turecku je cca 35 minut českého času. Vysvětlím.  Na obrazovce se ukázalo, že naše kufry budou na páse za 5 minut. Za 15 minut se objevilo, že kufry z dalšího letadla tam budou za 7 minut, pak 17 minut a pak 5 minut. A nám to stále psalo 5 minut. Neuvěřitelné. To bude nádherně dlouhá dovolená. Paráda.

Jakmile jsme si po „5“ minutách vyzvedli kufry, vyrazili jsme z letištní haly ke stolečku naší cestovní kanceláře. Klidně prozradím, že to byl Fischer.  Než jsme přišli na řadu, udělala jsem si pár fotek. Přiběhl ke mně malý chlapík z ochranky a k mému údivu mi oznámil, že fotit můžu, ale nesmím točit video. Jsme na řadě. Usmívající se slečna nám řekla, že hned vpravo za stánkem se zmrzlinou stojí autobus číslo 613 a ten nás odveze do hotelu. Super. No super by to bylo, kdyby tam ten autobus s číslem 613 byl. S přibývajícími metry, kdy se nám stánek se zmrzlinou zmenšoval do velkosti tenisového míčku,  se zhoršovala kvalita autobusů. Tedy čistě jen vzhledově, nedovolím si hodnotit vozy motorově nebo kvalitu řidiče. Když jsme se blížili k místu, ze kterého mohli startovat velbloudi, řekla jsem místnímu domorodci, který se na nás se zájmem díval a stál tady jistě již dlouhou dobu, možná navigoval i Caesara s římskou legií, „Fischer“. Usmál se, tedy možná se mi to jen zdálo, netuším, čím byla korigována mimika jeho tváře, a ukázal zpět ke stánku se zmrzlinou, tedy do míst, kde by se stánek dal předpokládat, protože už ho nebylo ani vidět a řekl (anglicky) v první řadě. Tak jsme se tedy vydali zpět ke zmrzlině. Po cestě jsme potkávali „známé tváře“ z letadla. Taky hledali autobus.

Po návratu k první řadě jsme zjistili, že se sličná slečna trošičku spletla a číslo autobusu je 615, no chybička se vloudí, jsme přece lidi. Autobus stál cca 15 metrů od stánku se zmiňovanou zmrzlinou. Řidič si nás pěkně odškrtnul v seznamu cestujících. My jsme se usadili v sedačkách. Byli jsme rádi, že jsme tam, kde máme být. Pozorovali jsme na stromě drobného ptáčka a řešili jsme, jestli je vůbec živý nebo jen ozdoba. Po pár minutách otočil hlavou. On žije!!!

Přišla jiná sličná slečna z Fischeru, zrobila prezenčku a popřála nám pěknou dovolenou. My jsme hned věděli, že chybička s číslem autobusu je to nejhorší co se nám na dovolené stalo.

A na to, se můžete spolehnout!

Autor: Lucie Hejnalová | úterý 14.8.2018 9:00 | karma článku: 20,25 | přečteno: 1386x

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma: 15,09 | Přečteno: 370x | Diskuse| Letní povídka

Rohlík od Medúzy aneb souboj Titánů v potravinách

Obecně nesnáším nakupování. Díky rodině se mi daří nákupům potravin vyhýbat a jediné co musím většinou udělat je někoho do obchodu dovést a následně nákup odvést. Tentokrát ale nevylo zbytí a musela jsem vstoupit dovnitř.

24.11.2020 v 19:46 | Karma: 20,46 | Přečteno: 616x | Diskuse| Ostrava

MHD proti alzheimerovi!!!

Berte prosím tento článek s nadsázkou. Je to jen úvaha. Není mým úmyslem kohokoli rozčílit. Od dnešního dne dochází v Ostravě k „drobným“ změnám v městské hromadné dopravě.

1.3.2020 v 1:32 | Karma: 17,59 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostrava

Lucie Hejnalová

Jak parkuješ? Ráda bych tě potkala.

Nevím, čím to je, ale pondělní ráno mi připadá vždy nějaké jiné. Pracuji na směny od pondělí do neděle, svátek nesvátek, ale přesto mi to pondělí přijde těžší.

3.2.2020 v 5:38 | Karma: 18,78 | Přečteno: 718x | Diskuse| Ostrava

Co je tohle za dobu?

Jedu si takhle městem tramvají. Na jedné zastávce přistoupí mladé holčiny a začnou štěbetat. Mluví tak tiše, že by to shodilo šišky ze stromu, kdyby tady někde poblíž nějaký byl. Ač se snažím sebevíc, nejde je neslyšet.

22.1.2020 v 16:17 | Karma: 41,63 | Přečteno: 4995x | Diskuse| Společnost

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Byty Bavorská Ruda

Eisensteiner Mühle, Bavorská Ruda (Alžbětín 1 km), Bavorsko, Německo
10 000 Kč/měsíc

Mám smysl pro humor. Mám ráda diskuze, ne monology bez kompromisů.