Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co je tohle za dobu?

Jedu si takhle městem tramvají. Na jedné zastávce přistoupí mladé holčiny a začnou štěbetat. Mluví tak tiše, že by to shodilo šišky ze stromu, kdyby tady někde poblíž nějaký byl. Ač se snažím sebevíc, nejde je neslyšet.

Téma hovoru mě fakt šokovalo. Slečna ve věku mezi 10 a 12 lety velice vesele vypráví, že ji zastavil ve škole na chodbě učitel a řekl, ať se pak za ním zastaví do kabinetu. Tohle samo o sobě není nijak strašná zpráva. Naprosto mě vyvedlo z míry pokračování. Holka to říká stylem, jako by vyprávěla velice dobrý vtip. „ Jsem si říkala, co  po mě chce. Chce mě znásilnit? Ha ha ha. Strašná sranda.“ Ostatní děvčata se také smála. Z jejího dalšího vyprávění vyplynulo, že ji jen informoval o její účasti v nějakém školním projektu či co. Ale to už jsem moc nevnímala. Zírala jsem s tupým výrazem z okna a přemýšlela nad dobou ve které žijeme. Jak je vůbec možné, že takhle malou holku napadne, že ji učitel může znásilnit a ještě ji to celé připadá velice vtipné.

Když jsem doma vyprávěla tenhle zážitek a jak mě to šokovalo, zchladila mě mamka slovy: Co se divíš? Vždyť je toho plná televize.

Nechci polemizovat, kdy a jak děti informovat o zlých lidech a věcech, které se můžou stát. Jen je mi smutno z toho, že místo aby se tyhle holky zajímaly o to, jakou pentli si nechají ráno zaplést od maminky do copu, řeší dospělácké věci.

Budu se opakovat. Díky za mé dětství.

Autor: Lucie Hejnalová | středa 22.1.2020 16:17 | karma článku: 41,63 | přečteno: 4995x
  • Další články autora

Lucie Hejnalová

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma: 15,09 | Přečteno: 370x | Diskuse| Letní povídka

Lucie Hejnalová

Rohlík od Medúzy aneb souboj Titánů v potravinách

Obecně nesnáším nakupování. Díky rodině se mi daří nákupům potravin vyhýbat a jediné co musím většinou udělat je někoho do obchodu dovést a následně nákup odvést. Tentokrát ale nevylo zbytí a musela jsem vstoupit dovnitř.

24.11.2020 v 19:46 | Karma: 20,46 | Přečteno: 616x | Diskuse| Ostrava

Lucie Hejnalová

MHD proti alzheimerovi!!!

Berte prosím tento článek s nadsázkou. Je to jen úvaha. Není mým úmyslem kohokoli rozčílit. Od dnešního dne dochází v Ostravě k „drobným“ změnám v městské hromadné dopravě.

1.3.2020 v 1:32 | Karma: 17,59 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostrava

Lucie Hejnalová

Jak parkuješ? Ráda bych tě potkala.

Nevím, čím to je, ale pondělní ráno mi připadá vždy nějaké jiné. Pracuji na směny od pondělí do neděle, svátek nesvátek, ale přesto mi to pondělí přijde těžší.

3.2.2020 v 5:38 | Karma: 18,78 | Přečteno: 720x | Diskuse| Ostrava

Lucie Hejnalová

Ohňostrojové šílenství (Šťastný a veselý)

Je 1.1. nového roku 2020. Mám oči jako angorský králík, hlavu jako střep. Někteří si tyto následky Silvestrovské noci vybrali dobrovolně. Konzumací alkoholu, bujarými oslavami a bděním do brzkých ranních hodin.

1.1.2020 v 12:36 | Karma: 18,82 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostrava
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za dvacet let úspěšného vývoje Českého republiky to nepovažujeme, řekl Klaus

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  13:47

Přímý přenos Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

Skotský premiér Yousaf po roce rezignoval, doplatil na rozchod se zelenými

29. dubna 2024  13:28

Skotský premiér Humza Yousaf v pondělí oznámil rezignaci. Po ukončení koaliční spolupráce jeho...

Jak se chystá převrat. V Německu začal proces s Říšskými občany

29. dubna 2024  7:35,  aktualizováno  13:22

Z členství v teroristické organizaci a z přípravy vlastizrádného aktu se od pondělka před soudem ve...

Vyšetřování Vrbětic končí. Nemůžeme očekávat spolupráci Ruska, řekl Rakušan

29. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  13:21

„Je prokázáno, že oba výbuchy provedli příslušníci ruské zpravodajské služby GRU. Jejich motivem...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 923x
Mám smysl pro humor. Mám ráda diskuze, ne monology bez kompromisů.

Seznam rubrik